دانلود آهنگ جدید سعید شهروز چند سال از امشب بگذره
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

متن آهنگ چند سال از امشب بگذره سعید شهروز
Lyrics Music Saeid Shahrouz Chand Sal Az Emshab Begzare

متن آهنگ چند سال از امشب بگذره سعید شهروز

 

ترانه و شعر آهنگ چند سال از امشب بگذره سعید شهروز

چیزی نمیتونم بگم قراره از من بگذری چیزی نگو میفهممت باید از این خونه بری
چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم تا با یه دریا تو خودم خاموشه خاموشت کنم

تنهاییامو بعد از این با قلبه کی قسمت کنم واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم
تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم کاری نمیتونم کنم باید بیفتی از سرم

بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم تا با یه دریا تو خودم خاموشه خاموشت کنم

چند سال از امشب بگذره با من یکی همخونه شه
احساسه امروزم به تو تنها یه شب وارونه شه

تکست آهنگ چند سال از امشب بگذره سعید شهروز

تنهاییامو بعد از این با قلبه کی قسمت کنم واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم
تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم کاری نمیتونم کنم باید بیفتی از سرم

بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم تا با یه دریا تو خودم خاموشه خاموشت کنم

چند سال از امشب بگذره با من یکی همخونه شه
احساسه امروزم به تو تنها یه شب وارونه شه

**

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز چند سال از امشب بگذره





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید سعید شهروز چند سال از امشب بگذره , دانلود آهنگ سعید شهروز ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: